Post by prechmiddtilaver on Mar 16, 2022 20:38:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Countryball Potato Mayhem ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Countryball Potato Mayhem IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder til forøgelsestokens ▞▞▞
▞▞▞ Countryball Potato Mayhem 2022 version ▞▞▞
Country Ball spil er så godt spil
Vil slet ikke installere @m.Nenad Jeg prøvede at installere spillet, men det blev ikke installeret, selvom jeg havde nok plads
Polen dyrker kartofler hårdere
Det er et godt spil, men kan du tilføje flere skins og spansk Empireball i historisk tid, når du laver en meme
Godt gået PWA! Dette spil er fantastisk. grund a: KARTOFLER!!! Årsag b: Ingen kritik af AUS! Jeg var ved at blive træt af det på din kanal.
Countryball Potato Mayhem Action ldfp
Venligst lav en opdatering, som om du kan have kræfter som kanonkugle, hastighed, vær uovervindelig i 20 sekunder og klon, så jeg bedømmer den til 5, for det er fantastisk, fortsæt det gode arbejde
Jeg plejede at elske dette spil, nu er det lidt haltende, hvis du går til meme-skaber og næste gang går til avatar, bliver det hvidt
Affald
Dette er et fantastisk spil, men du bør gøre Japan til en kat
Såååååååååååååååååååååååååååååå sjovt! Jeg kan lide det! Det er også min 2. gang jeg spiller dette også tak for spillet byeeee!
God app, M. Nenad! Bare at sige, for polandball-hatte, skal du tilføje fez-hatten. Jeg vil have dette, fordi jeg skulle lave en countryball fra det osmanniske kalifat med en fez-hat, men appen havde ikke en fez-hat. Kan du venligst tilføje det? Du gør alle vores polandball-drømme til virkelighed!
Dejlig app og elsker countryball, men kan du tilføje nogle flere manglende moderne land eller flag som Syrien, Yemen og andre flag, som de stadig ikke er her også Tilføj mere historie flag Tak for dette spil
Countryball Potato Mayhem Action vohq
Jeg kan lide dette spil så meget, at jeg ikke kan stoppe med at spille
Pls tilføj krigstilstand, jeg keder mig nogle gange
Kan du plz tilføje nogle våben plz plz jeg skal bruge det til min country ball-side på Instagram, så det ville være fedt, hvis I satte våben i det. Bedste spil EVA!!!!! Fortsæt det gode arbejde gutter 😉
Ikke så slemt. Men jeg vinder ikke hele tiden😭😭. Kan du også lave en bedre fps, fordi min fps altid falder for meget, så fiks det. Uanset hvad er dette spil godt.
Dette spil er fantastisk! Det er så sjovt, at jeg spiller det dagligt, jeg anbefaler stærkt, at du downloader det, men når jeg prøver at spille Battle Royale-tilstand, er der ingen andre, der deltager i den hurtige kamp. Jeg nyder stadig at spille dette spil
Fantastiske!! Én ting, kunne du eventuelt tilføje ældre countryballs (dem der ikke eksisterer længere) som en begivenhed eller normal tilføjelse til spillet? Tak!
Kunne ikke gøre noget i spillet
så cool jeg kan virkelig godt lide countryballs så så cool der er så mange countryballs at vælge så cool er godt
Det her er sjovt, for når jeg spiller kartoflerne hopper jeg wow samler kartofler Ven:koger kartoflerne E
Letland simulator?
NÅR JEG FORSØGER AT SPILLE SPILLET STÅR DER, at Countryballs kartoffel-kaos er holdt op med at virke, VENLIGST LØS DETTE, siden jeg begyndte at spille
Ulækkert
dette er det bedste landboldspil efter min mening, karaktererne er så søde!!!
Hej M.nenad Kan du lave disse følgende ting: Mågekort burde være nemmere Dollar skal pund nu Foretag en ny opdatering Plz Jeg vil have Mongolske imperium og imperium liste og lave din egen bold
Spillet er ret godt, det er en meget god tidsdræber! Men det er meget nemmere at kede sig. Jeg kedede mig efter et par minutters spil. Jeg vil anbefale at tilføje nogle andre minispil, det ville gøre spillet mere interessant.
Dette spil er godt, men serveren har ingen spillere.
Sjov
Angry Birds POP Bubble Shooter የተለመደ yfl
Jeg kan virkelig godt lide spillet, men de eneste 2 funktioner, jeg kan spille, er fuglen og quizzen. Den siger, at jeg ikke har internet, når jeg har? Jeg ved det ærligt talt ikke. Hvis nogen ved, hvordan jeg kan løse dette, så lad mig vide det.
Countryball Potato Mayhem Azione bwoi
Mål
Bogus: idc hvad er denne app, men irland elsker kartofler.Desværre elsker jeg kartofler!
Fantastisk spil og en fantastisk tid dræber eller bare noget at gøre af din venter på nogen eller noget og bare har brug for noget at gøre i den korte tid span.10/10 stærkt anbefale
Tak for dette spil! Jeg har lavet gaming-videoer med denne app i flere måneder!
godt
Helt ærligt, det er godt
Dejligt, men du glemte asean og n@z! Tyskland
Min internetforbindelse er 40 Mbps, men jeg kan ikke spille Battle Royale
Jeg kunne ikke komme ind i spillet Når jeg kommer ind i spillet sætter jeg mig ud
Jeg er en pige, MEN! Jeg elsker countryballs, især denne, fordi den er meget yndig! Jeg vurderer det 10/10. Hvorfor?: DET ER BØJLIGT OG SÅ EPISK! Og igen, det er meget sødt, jeg spiller dette spil dagligt, og jeg spiller det hver dag, jeg elsker det, det er meget sejt og meget sjovt, fordi der er en Meme Creator, som er min favorit. Du bør downloade det, fordi *IGEN* det er yndigt, episk, sødt, sejt, sjovt og SJOVT!
Battle-Royale-tilstanden tager evigheder at indlæse.
dejligt, men kan du tilføje mere historisk flag og tilføje 2 eller 1 minispil
5 stjerner til 9GAG-fællesskabet. Håber alt det bedste for denne app. en. Ingen mulighed for at lukke spillet i appen og tilbage-knappen kan heller ikke gøre meget. b. FPS er lidt lavt, ikke rigtig glat. men godt arbejde fyr.
Jeg kan godt lide quizzerne, men når jeg prøver at spille et spil, er jeg den eneste
Jeg elsker indholdet, det er et fantastisk spil!! Fem⭐⭐⭐⭐⭐stjerner!!
Countryball Potato Mayhem Akcijske igre fgky
Først tilbage i 2019 spillede jeg dette spil nu i dag, jeg kan ikke spille det:(flere gange stod der, at "countryballs potato mayhem er stoppet" nu kan jeg ikke spille spillet:( pls fix fejlen, jeg gik glip af den seneste opdatering
Godt, men ønsker alle tegneserier er gratis redigering: tak for svar, det er bare spillet er svært, så det er virkelig svært at få alle countryballs
Det er et meget godt spil! Jeg er selv besat af det 😂.Jeg ville i hvert fald ELSKE at tilføje et brugernavn, men jeg tror, der ikke er noget? (ret mig, hvis jeg tager fejl) Åh! Og jeg vil gerne tilføje endnu et lag tilbehør måske? Så vi kan kombinere mere tilbehør! Ok det er alt 👌✨ Åh! Og kan du tilføje færre lydeffekter på den fugleflyvende ting? Det bliver på en måde irriterende, jeg vil virkelig gerne høre lydeffekterne, men det er for meget... Tak!
okay, dette spil fortjener en stjerne, fordi den næste dag, jeg spiller, slettes alle mine fremskridt
Yay