Post by prechmiddtilaver on Mar 16, 2022 20:32:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1941: World War Strategy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1941: World War Strategy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (bron verhogen) ▞▞▞
▞▞▞ 1941: World War Strategy 2022 version ▞▞▞
Dit is een getrouwe aanpassing van Axis en Allies met meerdere speelmodi. Pass en speel of speel solo. De Free for All maakt het echt interessant. Het is zeer goed gedaan, geen bugs die ik kan zien en zeer eenvoudig te gebruiken. Het was de paar dollar die ik betaalde zeker waard.
Ik ben een behoorlijk fervent risico- en turn-based strategiespeler, maar dit spel doet het gewoon niet voor mij.
Ik hou ervan. Geweldig spel. Gewoon een amfibisch aanvalsbombardement toevoegen en mogelijk 1 bommenwerper op een luchtvaartmaatschappij zetten?
Uitstekende manier om A en A te spelen. Ik wou dat je de moeilijkheidsgraad kon aanpassen. Ook is het gemakkelijk om per ongeluk een "dikke vinger" over te slaan die een spel kan verpesten. Begrijp ook niet hoe je een strategisch bombardement moet uitvoeren.
Goed spel.
1941: World War Strategy ስልት qufp
Ik was opgewonden om met 4 vrienden en mezelf te spelen, maar alleen 1v1's zijn toegestaan. Ik zou 5 sterren geven als dat niet zo was.
Axis & Allies Met dezelfde problemen is het heel gemakkelijk om te winnen. Moet een manier vinden om problemen met opties te veranderen. IA maakt veel fouten.
Het spel is cool en ik vind het erg leuk, maar het is ingewikkeld. Ik heb zelfs de tutorial gezien en er wordt niet uitgelegd, ik heb hulp nodig.
Zeer goed spel. een beetje frustrerend totdat je de besturing doorhebt. eenheden stapelen zich op en je kunt niet kiezen welke (of hoeveel eenheden je wilt verzenden). Tik drie keer op de eenheidsstapel en er verschijnt een venster voor het selecteren van eenheden. als het tanks zijn die je wilt verzenden, maar je wilt er maar één verzenden, tik dan drie keer op de tanks en er verschijnt een ander venster. selecteer een tank en tik vervolgens op het vinkje van beide vensters en verplaats een tank. afspoelen en herhalen. werkt het beste op een high-end tablet.
Maak het
Vreselijk
Wat is er met dit spel gebeurd? -Computer valt zichzelf aan -Geen wapens meer -Geen fabrieken meer bouwen -geen online multiplayer meer Dit spel is gewoon afval geworden.
leuk maar ui is vervelend
Blijft hangen bij Russische manoeuvres bij de allereerste zet als ik beide asmachten speel. Het vliegtuig verlaat het veroverde gebied niet. Draait op een Tab S.
Geen verhaal. Geen in-game tutorial. Duizend keer gedaan. Ik eis een terugbetaling.
Zo fijn om weer een digitale versie van dit geweldige bordspel te zien. De oude pc-versies zijn te oud om op moderne machines te werken. Absoluut blij dat ik deze game en rekwisieten heb gedownload naar de ontwikkelaar! De interface is geweldig, maar kan een paar aanpassingen gebruiken (d.w.z. voeg een "weet je het zeker?" Vraag bij het verwijderen van opgeslagen bestanden, vervloek mijn dikke vingers). Een verhoogde moeilijkheidsgraad zou ook zeer op prijs worden gesteld. Ik merk dat ik alleen tegen mezelf speel omdat ik altijd win tegen de computer. Ik zou graag zien dat R&D ook wordt toegevoegd.
spel zou niet draaien om terugbetaling gevraagd
De game ziet er geweldig uit, beter dan geweldig, de beste die ik heb gezien. Ik kom echter niet verder dan het laadscherm nadat ik een land heb gekozen. Het sluit zich met kracht op mij af. Ik run een droid 3
Spel bevriest eerste ronde tijdens Japanse beurt. Kan niet spelen. Spel ziet er geweldig uit. Werkt alleen niet op mijn HTC One.
ai is verschrikkelijk slecht.
Verschrikkelijk
1941: World War Strategy Strategie xts
De andere spelers stinken nogal. Ze stoppen met wedstrijden zodra ze met een beetje tegenslag worden geconfronteerd. Als je meedoet aan een COMPLEET werelddominantiespel, ga dan niet weg. Ik blijf altijd tot het einde, win of verlies om het plezier van de overwinnaar niet te bederven. Dit zou een 5-sterrenspel zijn als de andere spelers geen opgevers waren.
Bingo Holiday: Bingo Games კაზინო ufkp
Ik heb gewacht op een spel van axis en bondgenoten dat uitkomt op android de ai heeft werk nodig Ik heb een keer gespeeld zoals elk land en spelend als alle assen en bondgenoten de lucht markeerde daar dezelfde bocht naar voorspelbaar, maar het is nog steeds erg leuk als je verschillende moeilijkheidsgraden hebt toegevoegd, voeg dan elk gebied toe om wat waarde te hebben en zoals het echte verveelde spel de.Mogelijkheid om industrieel te bombarderen. Ik zou het een perfecte vijf sterren geven
Het spel crasht elke keer als ik het opstart. Ik wou dat ik het kon spelen.
Interface is in het begin een beetje contra-intuïtief en er zijn enkele belangrijke elementen van het bordspel die hier niet aanwezig zijn, maar al met al is dit een plezierige recreatie van mijn favoriete bordspel. Heeft veel van dezelfde tactieken en een algemeen gevoel vergelijkbaar met A&A. Ook een stuk sneller op te zetten!
Ik heb wat problemen met vastlopen op Galaxy S2, maar nog steeds een geweldige game. Voeg een klassieke kaart toe!Met meer kaarten zou het 5/5 . zijn
De AI maakt volkomen verbijsterende bewegingen. Ik heb nog niet kunnen verliezen.
1941: World War Strategy حکمت عملی tswy
Het was fatsoenlijk.
Het is even wennen hoe het werkt en wat wat doet, maar een geweldige A&A-aanpassing. Zou geweldig zijn om een spin-off met A&A&Z op deze manier te zien.
Goede recreatie van Axis and Allies. AI moet slimmer zijn. Het uitschakelen van het VK in beurt 2 moet worden gedetecteerd en tegengegaan.
Snelle processor. Schakel in feite gewoon animaties uit. Als je ooit Axis and Allies Iron Blitz op de computer hebt gespeeld, weet je wat ik bedoel... Alles om bochten sneller te maken
Vreselijke interface. Bijna niet te gebruiken. Geldverspilling.
1941: World War Strategy Strategie nrc
1941: World War Strategy Strategy xje
Leuk spel. Bijna zoals het oude bordspel. Enige klacht is dat ik wou dat er een hogere moeilijkheidsgraad was tegen de AI.
Bijwerken! Ben je vergeten dat je een spel hebt gemaakt of zo? 2 jaar met 0....alles.
Je wint nooit het opgooien van de dobbelstenen, ongeacht aan welke kant je speelt. Op verlies je altijd..
Ik geniet echt van het spelen van dit spel, zelfs pass&play is relatief eenvoudig te gebruiken. Maar er is iets dat dit spel moeilijk maakt om van te houden. Nu, ik weet zeker dat sommigen van jullie het ooit hebben meegemaakt, maar de dobbelstenen in dit spel zijn allemaal gestoord. Er zijn tijden geweest dat ik het spel opnieuw heb opgestart en dezelfde zetten met exact dezelfde resultaten heb gespeeld. De resultaten veranderen enigszins, afhankelijk van de aanvallende of verdedigende groepen, maar het zijn altijd dezelfde dobbelstenen. Lijkt oneerlijk.
De AI is niet erg helder als je offline speelt. Er lijkt ook een bug in het spel te zitten als je als Japan speelt. Verschillende keren nu, wanneer een luchtaanval wordt gestart tegen de Amerikaanse AI-marineschepen in raster 41, verschijnen andere Amerikaanse schepen in andere rasters op magische wijze in het gevechtsscherm alsof ze zich in raster 41 bevinden. Maar dat zijn ze niet. Schepen van zo ver weg als Grid 36 verschijnen op de een of andere manier en worden geteld in de slagorde.
Speelde deze spellen als kind, daarom heb ik ze gekocht. Maar ik heb echt geen idee wat ik voor de ap doe. Is er iets dat gedetailleerde besturing leert? Ik heb geen idee hoe ik deze mobiele versie moet spelen. Als ik er niet achter kom, denk ik dat ik het uiteindelijk zal verwijderen en om terugbetaling zal vragen vanwege een gebrek aan gebruiksvriendelijkheid of het uiterlijk van.Ik zal de beoordeling bijwerken terwijl ik probeer dit uit te zoeken. Ik ben geen klootzak die restitutie zal eisen en de ap als nep zal vernietigen als dat niet het geval is
crasht elke keer als ik een gevecht beëindig. kan aan het begin, midden of einde van een lang spel zijn, crasht bij een specifiek gevecht en hoe vaak ik ook herlaad of reboot, het crasht en laat me een spel niet afmaken. aanwijzingen over spelmechanica en hoe te spelen zijn ontoereikend. moeilijk om erin te komen, maar als je het eenmaal doet, is het een leuk spel.
Het spel is als het originele bordspel. Ik heb echter het gevoel dat het spel verder kan worden verbeterd: 1) Geavanceerd onderzoek 2) de mogelijkheid om een nieuwe fabriek te planten 3) de inkomsten van verschillende worden herzien omdat het huidige systeem ervoor zorgde dat het spel te voorspelbaar was. 4) verschillende gamr-modus en tutorial
Eenvoudig. Pony het geld op voor het eigenlijke bordspel Axis & Allies. Binnen de kortste keren ben je op de hoogte.
Moeten we opnieuw betalen nadat je deze game een nieuwe naam hebt gegeven voor inbreuk op het auteursrecht of komt er een gratis upgradesysteem? Bedankt, Brett
Nog geen uur en ik ben een bug tegengekomen, ik zou moeten aanvallen, maar als ik klik om de strijd aan te gaan, gebeurt er niets. Eerst dacht ik dat ik iets verkeerd deed, maar in een ander spel werkte het perfect, verhelp dit alstublieft. Blijft 1 ster en misschien een terugbetaling als het niet is opgelost.