Post by slubfinmodispkest on Feb 19, 2022 5:21:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Swordigo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Swordigo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Swordigo 2022 version ▞▞▞
Swordigo Adventure ieyr
Godt spil generelt, fantastisk niveaudesign, udfordrende monstre og "puslespil"..men spiller lidt for langsomt efter min mening (til sammenligning føles den meget simplere "Legend of the moon" mere sprød)
Fantastisk spil, indtil sværhedsgraden steg i vejret, og det blev et puslespil i stedet for glorificerede Mario Bros
Det var fantastisk i starten, så blev det bare ekstremt, ekstremt irriterende. Nogle niveauer er simpelthen latterlige, fordi du har brug for PRÆCIS at time dine hop og bevægelser, op til et punkt, hvor det bliver næsten umuligt at gøre noget. Og så hele den her dumme ting, hvor man flyver tilbage, når man bliver beskadiget; Ikke sejt. Igen, nogle gange får du FLERE skader, fordi en dum klat prikker dig, du flyver op og lander på den, så flyver du op og lander på den, igen og igen og igen! Jeg kunne godt lide det i starten; ikke nu.
Jeg plejede at huske, at jeg havde svært ved at besejre chefer, som når jeg ser en chef, da jeg var barn, ville mit hjerte banke så hurtigt, fordi jeg var bange for dem, da jeg var 6, men dette spil er fantastisk, og jeg bliver nostalgisk, når jeg ser det nu. , fantastisk eventyrspil, jeg kan varmt anbefale XD
Det er virkelig et dårligt spil, det kan gøre dig sur, fordi en spiller måske ikke kan forstå spillet om
Har spillet dette spil før og elskede det!!! Gameplayet er glat, grafikken er fin, kampene er fantastiske, men mest af alt er historien bare FANTASTISK! Jeg spillede dette spil hver dag, da jeg var barn, og jeg ville stadig nyde det selv nu! Jeg ville bare ønske, at der ville være en efterfølger eller en lyd. Dette spil bliver aldrig gammelt. Tak T͟o͟u͟c͟h͟F͟o͟o͟ for at gøre min barndom ❤️ ⭐⭐⭐⭐⭐ Bemærk: Ud fra den 1 anmeldelse, der siger, at de 5-stjernede anmeldere er falske, lyver. JEG ER VIRKELIG!
Bedste offline eventyrspil har allerede spillet det 50 gange, selv min kæreste elskede det
Dette spil er et spil lavet for at slå dig ihjel, så du får annoncer, og de bliver sværere, historielinjen er god, så det er derfor, der er en 2-stjerne, men nogle af fælderne er unødvendige, der er ingen ny musik første gang, jeg hørte den musik, jeg var boping, men det fløj bare af sted, og cheferne er for svære til at være så lavt et niveau, hvis du vil have penge, få dette spil til at betale for, også jeg spillede spillet og 1 fejl og sad fast og døde på den del, at jeg næsten knækkede min telefon tændt og var nødt til at genstarte ifyourgameishardadmoreche
Město Trenér Autobus řidičský Hry na hrdiny xjm
dette spil er bare for hårdt, de fleste af niveauerne er simpelthen svære at slå. afinstallerer appen nu
hvorfor hvorfor du skal gøre dette. Jeg besejrede den fjerde chef og dør på samme tid, så besejrede jeg chefen igen og fik ikke mønterne, og jeg græder bare lige nu.
dette er et godt spil, jeg har afsluttet det mange gange tidligere
Var fantastisk, indtil jeg skulle slibe for at få den bedste rustning. Nu er den sidste del af spillet for svær fjende til faktisk at slå.
Jeg ville være blevet ved med at spille, hvis det ikke var fordi de grundlæggende niveau 5 flagermus fjender var absolut solide
Dets fantastiske spil, der ligner zelda, men jeg elsker dette spil, så jeg bedømte 3
fremragende ... men helten ville ikke hoppe højt
Køb ikke denne app efter et stykke tid, de vil bede dig om 100.000 rupees, hvis du derefter prøver at slette den, kan du ikke slette den. Værste spil nogensinde
Dette spil er virkelig godt og et glemt mesterværk bcoz der er ingen opdateringer du gjorde kun spillet værre også bcoz af dumme annoncer plz lav nogle opdateringer og ændringer nye chefer steder og tilføj flere præstationer og mere nips som tilføje en ny opdatering 2-4 gange et år eller to, så gør noget, lad ikke dette spil dø, tilføj flere videoer på din YouTube-kanal, tilføj flere, gør i det mindste 1 af det, jeg sagde, og tryk på foo, hvis du så denne anmeldelse, kan du svare mig på, hvad jeg sagde så jeg ved, at du har læst det.
Kunne have været 4*! Frygtelig kontrol og skademekanik.
Godt spil, men gør venligst, at knapperne har mulighed for at ændre størrelsen på enhver størrelse.
Jeg synes at det er super sjovt
De fjender, vi skal udfordre, er til OP, og det er virkelig svært. Når vi faktisk "Endelig" vinder bosskampene, kommer det ud med andre ting med det samme. Det betyder, at når vi har afsluttet bosskampen, vil vi være på et eller to hjerter, og våbnet tager for lang tid at lade op, hvilket betyder et eller to slag mere, så er vi døde. Det sparer ikke engang, så nu skal vi starte hele bosskampen forfra, hvilket betyder, at det kommer til at tage 30 eller endda en time at gøre det færdigt igen!!!!!!.😡😡😡😡😡
Swordigo Seikkailu jsi
Det andet møde med den først set korrupte er svært at afslutte, du vil måske gøre det nemmere
Det eneste, der forhindrer dette i at være en Epic Zeldian-stil Playformer, er fraværet af niveau- og scenemarkører til at holde trit med dine fremskridt, bedre knap/kontrol-anvendelighed til at slå de virkelig hårde chefer og udvidede kort og niveauer og skjulte niveauer. Vi vil have en Swordigo 2 snart. Og vi ønsker flere niveauer og forbedrede kontroller. Solide 4 stjerner✨🌟
Swordigo Adventure ces
elsker spillet, grafikken var lidt underlig, men jeg tror, det bidrager til dets usp. Historien er virkelig god, og det er et ret langt spil, som vil lade dig spille det i timevis
UBETABELLIG!!## alt var 5* indtil verdens ende bevar, når under de faldende platforme holder knapperne op med at virke, selv når man klikker på hop 10x spring endelig før slutningen af den faldende scene
Swordigo er et ok spil med ok gameplay. Ingen afsløringer her, men af samme grund heller ikke noget at klage over. Prøv det!
Flot og meget action og v. Hårdt spil
Jeg bruger Galaxy S9 Exynos version. Mobilen varmes op, mens du spiller dette spil i særdeleshed.
Swordigo Avventura pnj
Dette er et fantastisk spil, og jeg anbefaler dette til folk, der kan lide at spille legend of Zelda
Hej, jeg kan så godt lide dette spil, men hvorfor når jeg får dimensionen rift virker det ikke? Hvorfor? Sørg venligst for det!
Nice Game Og den bedste tid passerer Spil og niveauer spillet
Helt ærligt, dette spil er sjovt, men det er virkelig svært og måske tilføje gamepad-understøttelse, fordi berøringskontroller i dag ikke er gode, men dette spil er generelt meget sjovt
Nummer 1 boss-angreb er super hårde nummer 2, når du i den sidste boss-kamp, hvor rammen af dem er DÅRLIG, jeg anbefaler IKKE, at du downloader dette dumme spil